t f y
^

Σκότωσε ό,τι αγαπάς

του ΑΛΕΞΗ ΣΤΑΜΑΤΗ

ΔΙΑΣΚΕΥΗ: Αλέξης Σταμάτης, Άρης Τρουπάκης

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Άρης Τρουπάκης

ΣΚΗΝΙΚΑ- ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ- ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Θοδωρής Χρυσικός
Παίζουν οι ηθοποιοί:

ΑΡΗΣ: Αντώνης Καρυστινός

ΚΑΤΕΡΙΝΑ: Δανάη Παπουτσή

H κεντρική ιδέα προέρχετα από το ομώνυμο μυθιστόρημα του συγγραφέα.
Αθήνα 1980. Μιχάλης, Κατερίνα, Άρης. Τρία νέα παιδιά που ζουν έντονα την εφηβεία, τον έρωτα, τα όνειρα για το μέλλον, την περιπέτεια της κάθε μέρας. Μιχάλης και Κατερίνα είναι ζευγάρι και τα δυο αγόρια οι καλύτεροι φίλοι. Ένα αναπάντεχο γεγονός θα τους χωρίσει.

Δεκατέσσερα χρόνια αργότερα, ο Άρης επισκέπτεται την Κατερίνα. Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει. Άρης και Κατερίνα έχουν πάρει διαφορετικές  δρόμους. Η συνάντηση θα τους φέρει αντιμέτωπους με ένα παρελθόν που είναι τρυφερό, νοσταλγικό αλλά και πολύ άγριο, ενώ, ταυτόχρονα, κυκλοφορεί μια επείγουσα ανάγκη που στον πυρήνα της κρύβει ένα φοβερό μυστικό που σφράγισε την ζωή και των δυο τους.

Συνήθως δραπετεύουμε στο όνειρο για να ξεχάσουμε την πραγματικότητα, όμως κάποιες φορές το όνειρο είναι τόσο άγριο που ξαναγυρνάμε πίσω σ΄ αυτήν.

Πρεμιέρα 1η Φεβρουαρίου

Τιμές εισιτηρίων Β΄ Σκηνή    Τετάρτη με Κυριακή Γενική είσοδος: 16 ευρώ

Σκότωσε ό,τι αγαπάς: Αγορά Εισιτηρίων On-line
Σημεία πώλησης εισιτηρίων

Ταμείο Θεάτρου Κεφαλληνίας, Κεφαλληνίας 18 Κυψέλη

Βιβλιοπωλεία ΙANOS  Σταδίου 24 και στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι

Σε όλα τα καταστήματα της  Forthnet

>Media
Official trailer
Photo trailer
>Συνεντεύξεις
“Βήμα:Συνέντευξη στον Βάιο Παπανάγνου
“Athens Voice”: Συνέντευξη στον Δημήτρη Μαστρογιαννίτη
“Έθνος”: Συνέντευξη στην Αντιγόνη Κάραλη
>Κριτικές
“Καθημερινή”: Κριτική της Άννυς Κολτσιδοπούλου

Ανακοίνωση της Θεατρικής Αστικής Εταιρίας Πράξη για τη Β’ Σκηνή

Η Β’ Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας υπήρξε η πρώτη Β’ Σκηνή που δημιουργήθηκε στο χώρο των επιχορηγούμενων θεάτρων το 1989.
Στα 23 χρόνια λειτουργίας της με 36 παραστάσεις στο ενεργητικό της, βρίσκεται στην υπηρεσία των νέων. Προέκυψε από την ανάγκη μας για ένα συνεχή και ενεργό διάλογο με τις νέες δυνάμεις του θεάτρου. Ποτέ, ως γνωστόν, δεν υπήρξε το θέατρό μας ένα προσωποκεντρικό θέατρο. Πιστεύουμε στο θέατρο συνόλου και ρεπερτορίου. Αυτοδημιουργεί την ανάγκη της ενεργής συνύπαρξης των διαφορετικών γενεών. Το σήμερα ως αποτέλεσμα του παρελθόντος και του μέλλοντος. Πιστεύουμε σ’ αυτή τη μείξη.
Θελήσαμε λοιπόν να δημιουργήσουμε σ’ αυτή τη Β’ Σκηνή συνθήκες ικανές, ώστε να δώσουν την ευκαιρία σε νέους καλλιτέχνες να εκφραστούν με το maximum των δυνατοτήτων τους. Αυτό σημαίνει, μια παραγωγή που να παρέχει όλες τις δυνατότητες, συνεργασίες με σκηνογράφους, φωτιστές κ.λ.π. καταξιωμένους και έμπειρους και όποια άλλη ανάγκη προκύπτει κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας μιας παράστασης και μετά από αυτήν.
Έτσι Α’ και Β’ Σκηνή πολλές φορές λειτούργησαν ως συγκοινωνούντα δοχεία: ηθοποιοί δοκιμάστηκαν ως σκηνοθέτες στη Β’ Σκηνή, καινούργια έργα ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά κ.λ.π. Απόδειξη της επιτυχίας του στόχου της Β’ Σκηνής αποτελούν ενδεικτικά αυτά που πρωτοεμφανίστηκαν ή συνεργάστηκαν μ’ αυτήν και είναι πλέον καταξιωμένοι στο χώρο του θεάτρου: Στάθης Λιβαθινός, Νίκος Μαστοράκης, Ελευθερία Σαπουντζή, Δημοσθένης Παπαδόπουλος και οι νεότεροι Βίκυ Γεωργιάδου, Λίλυ Μελεμέ, Ελένη Μποζά, Άρης Τρουπάκης και τόσοι άλλοι.
Πόσο σοβαρός και υπεύθυνος οφείλει να είναι αυτός που καλείται να κρίνει το μέλλον των επιχορηγούμενων θεάτρων; Πόσο του επιτρέπεται η άγνοια της ιστορίας και του αντικειμένου του;
Είναι απορίας άξιον πώς η προσφορά της Β’ Σκηνής του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας αξιολογήθηκε από την επιτροπή επιχορηγήσεων του ΥΠ.ΠΟ.Τ. με ΜΗΔΕΝ. Ως μη υπάρχουσα.
Μέχρι τώρα και όταν ακόμα υπήρχε επιχορήγηση, ενισχύαμε οικονομικά από προσωπικούς μας πόρους το θέατρό μας. Κι αυτό γιατί, είναι ένα θέατρο μικρής χωρητικότητας, που ακόμα και σε μεγάλες επιτυχίες, δεν βγάζει τα έξοδά του. (Όλοι ξέρουν ότι μόνο από το θέατρο δεν ζούμε, τουλάχιστον εμείς).
Και τώρα για να έρθουμε στο δια ταύτα:
Δυστυχώς, σ’ αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε όλοι μας, είναι αδύνατον να επωμιστούμε τόσο μεγάλο οικονομικό βάρος μόνοι μας. Επίσης, δεν θα θέλαμε να αναγκαστούμε να κατεβάσουμε την ποιότητα των παραστάσεών μας, να αφήσουμε ανθρώπους απλήρωτους και ανασφάλιστους, ουσιαστικά να υποβιβάσουμε τη Β΄Σκηνή, για την οποία εμείς, όπως και τόσοι άλλοι, είμαστε υπερήφανοι. Δεν ξέρουμε πόσο περήφανος μπορεί να είναι κάποιος που αντί να στηρίξει αυτή την προσφορά, συμβάλλει στην κατάργησή της.
– Η Β’ Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας κλείνει από τον Οκτώβριο του 2012 –
Βασίλης Πουλαντζάς – Μπέττυ Αρβανίτη
«Θεατρική Αστική Εταιρία ΠΡΑΞΗ»

Share

Twitter Facebook Del.icio.us Digg LinkedIn StumbleUpon